Infotea s.r.o.
Poskytuje služby v oblasti IT od kompletní podpory uživatelů a konzultačních služeb až po správu informačních systémů, souvisejících technologií a infrastruktury. Zabezpečuje dodávky hardwaru i softwaru.
DIGITAL SERVICES ACT – Nařízení o digitálních službách
Kontaktní místa, oznamování nelegálního obsahu a podávání stížností
Společnost Infotea s.r.o. je regulovanou osobou ve smyslu NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2022/2065 ze dne 19. října 2022, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách), dále jen „DSA“.
Infotea působí jako poskytovatel služby „prostého přenosu“ ve smyslu čl. 4 DSA u služeb internetu v pevném místě.
Pro splnění povinností podle DSA zpřístupňujeme na těchto stránkách formulář pro podání stížností ve smyslu čl. 14 DSA.
Pro jiné než výše uvedené účely tento formulář neslouží.
Co tímto způsobem neoznamovat?
Například standardní zákaznické požadavky týkající se objednávek, změny, ukončení a vyúčtování služeb
Než vyplníte formulář
U služeb prostého přenosu (čl. 4 DSA) poskytujeme služby, které na žádost uživatele umožňují elektronicky v reálném čase přistupovat k pevné komunikační síti Infotea a přenášet v ní informace poskytnuté uživatelem, zejména služby přístupu k internetu, hlasové služby založené na internetových protokolech. Protože Infotea u těchto služeb nezahajuje přenos, nevolí příjemce a neurčuje přenášený obsah ani jej nemění, neodpovídá dle čl. 4 DSA za informace přenášené či zpřístupněné pomocí těchto služeb. Proto např. oznámením na nezákonný obsah internetových stránek provozovatelů odlišných od Infotea nemůže být z podstaty věci vyhověno. Prosíme, mějte tuto skutečnost na paměti. DSA ovšem ukládá všem poskytovatelům služeb prostého přenosu povinnost přijímat stížnosti na možné porušení DSA.
Co následuje?
- Zkontrolujeme úplnost a konkrétnost oznámení dle výše uvedených podmínek, které podmiňují prověření oznámení. Není-li oznámení úplné, požádáme oznamovatele o jeho doplnění a stanovíme mu k tomu přiměřenou lhůtu. V případě jejího marného uplynutí oznámení odmítneme.
- Úplné oznámení podle dostupných informací prověříme, a to v případě potřeby i dotazem vůči zákazníkovi Infotea, který využívá službu, jíž se oznámení týká. Oznamovatel bere na vědomí, že obsah jeho podání může být za tímto účelem sdílen se zákazníkem dotčené služby Infotea.
- Po ukončení prověřování vyrozumíme oznamovatele o svém rozhodnutí s ohledem na informace dotčené oznámením a poskytneme oznamovateli informaci o dostupných možnostech nápravy. Takové vyrozumění obdrží oznamovatel na elektronickou adresu uvedenou v oznámení, a to zpravidla ve lhůtě 30 dnů od podání oznámení či jeho doplnění. Ve skutkově složitých případech, zejména s mezinárodním prvkem, můžeme uvedenou lhůtu prodloužit: v tom případě o prodloužení oznamovatele informuje před uplynutím stávající lhůty.
Kontaktní údaje příslušných orgánů veřejné správy:
Regulací v oblasti DSA je v České republice pověřen Český telekomunikační úřad
- O Úřadu | Český telekomunikační úřad (gov.cz)
- Digitální služby | Český telekomunikační úřad (gov.cz)
Pro zasílání oznámení a jakoukoli komunikaci vůči Infotea s.r.o ze strany orgánů veřejné správy ve věcech DSA je možné využít i naší datovou schránku: zx8bgt